blackriversharks

En blogg om Hockeylaget BRS och dess spelare. Det händer de mest otroliga saker i det laget och det vill ingen missa att läsa om.

Comeback

Publicerad 2012-09-13 17:07:30 i Allmänt,

Idétorkan är monumental svårt att hitta på någonting när jag intr ens har lite sanning att gå på. Ni som följt bloggen och har huvudet med er har säkert upptäckt att i denna blogg överdrivs det en smula. Och skulle det inte överdrivas hade vi inte haft en läslig blogg utan mer ett faktablad. Hur kul är det?
 
Men vad jag vet är i alla fall att BRS ska åka iväg på en cup i nästa veckoslut. Vi är regerande mästare. Vi har en del att bevisa och Ordförande Almgren fruktas däruppe för sitt målsinne så även han har en del att bevisa. 
Efter avslutad cup kommer vi åka ner till Karlstad för att göra den staden lite mindre säker. Karlstad är för övrigt Sveriges klubb tätaste stad, gratis information till er alla. Så upp till Värmland ska vi och kicka lite ass. Jag hade tänkt att blogga edålige under dagen som vi är däruppe  och kanske även lite under kvällen om det faller mig in. 
 
Det har även gått rykten om att Jakob kommer göra premiär i den cupen pm höfterna tillåter. Där kan man lugnt säga att vi har lite sparkapital, vi kan kanske till och med hoppas på en skytteliga vinst. Det är förstås okajak lyckas göra fler poäng än ordförande och det är verkligen ingen garanti. 
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela