blackriversharks

En blogg om Hockeylaget BRS och dess spelare. Det händer de mest otroliga saker i det laget och det vill ingen missa att läsa om.

En beaf på gräddhyllan

Publicerad 2012-09-19 19:13:47 i Allmänt,

Jag ska börja med en rättelse Ordförande Almgren blev inte lite arg när jag skrivit att vi förlora båda matcherna mot Skillingaryd förra säsongen, vi vann den ena och förlora den andra. Ber givetvis så hemskt mycket om ursäkt för det.
 
Träning igår med det är rätt så bra fart just nu på träningarna sen kanske lite andra saker blir lidande av detta men bra fart är alltid kul.
Vill man göra mål nu förtiden så är det bara se till att få skjuta på målet där bloggen står, Sedan göra du övningen tar dig över blålinjen och dumpar pucken på mål hastighet är inte avgörande den kommer gå in i vilket fall som. Så det helt enkelt upp till bloggen att ta tag i saker och ting och börja rädda lite puckar.
 
När jag kom upp till träningen igår så bjuder Nisse och Qvarfordt på en fantastisk fin överraskning till hela laget, De har tagit fram dammsugaren och börjat städa av hela omklädningsrummet. Det hela slutade givetvis i ett fantastiskt fint resultat. Bra initiativ av 91 grabbarna sånt belönas alltid tillslut.
 
Festkommiten arbetar stenhårt inför resan till helgen. Det ryktas om att det kommer bli något i hästväg, idéflödet är tydligen väldigt stort och vi får helt enkelt hoppas att det är en hel del riktigt fina idéer som det har kommit på. Bloggen kräver minst ett öllotteri det är inte för mycket begärt sen får vi se om dom kan överraska oss med något annat vackert.
 
Träning idag med står det på Mjölby Hockeys isschema för min del är det strålande ny chans att rädda ett par puck. Jag är full av självförtroende och ska be Jeppe skjuta lite på mig där har jag alltid 97% i räddningar har ett kraftigt psykologiskt övertag på den pojken, det ända han ser är sarg och lite nät över plexit i övrigt täcker jag allt i hans synfält.
Med det sagt hoppas jag ha startat en beaf med min bänkgranner från gräddhyllan.
 
Tänkte även ta och spana in lite vad MHC har knåpat ihop under säsongen är det fågel eller fisk? Jag tror det kan ligga på nivån amöba men dom kanske kan motbevisa mig. Men jag tvivlar på det.
 
Over and out

Kommentarer

Postat av: #55

Publicerad 2012-09-20 01:14:07

Let the war begin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela