blackriversharks

En blogg om Hockeylaget BRS och dess spelare. Det händer de mest otroliga saker i det laget och det vill ingen missa att läsa om.

Fotomodeller

Publicerad 2012-09-17 21:25:59 i Allmänt,

BRS åkte igår väg på sin första bortamatch för säsongen, matchen gick av stapeln i Skillingaryd. Skillingaryd är ett gäng hockeybrunkare som gnor och gnor. Förra säsongen förlorade vi båda matcherna mot Skillingaryd och dom gick senare vidare till alltrean.
Jag var själv petad och i min ilska valde jag att inte följa med på denna exotiska bortamatch i hockeyns finrum. Detta var ett kraftigt misstag från min sida för i gårdagens match skedde de mest oförväntade sakerna. Till att börja med så gjorde vi två riktigt bra perioder, de två första den sista var enligt uppgift inte riktigt lika bra.
Sen var det andra personer som klev fram och producerade målen, t ex har Ordförande Almgren sugit åt sig av all beröm han fått i detta forum och stänkte in fyra mål otroligt men sant. Kalle Haag fortsatte på den inslagna vägen och sprätte dit ett mål, han tänkte göra fler men när ordförande klev fram valde han att ta en lite mer tillbakadragen roll. Martin och Czigge peta in de andra målen.
Nokke då undrar ni? Jo han hade inte en så fin kväll som för en vecka sen, detta beror på att han var lite låg på socker och kunde inte prestera på topp.
 
Som ni ser så är formen fin inför stundande cup. Till cupen får vi även in lite fler spelare som kommer höja kvalitén på både plan och senare ute i Karlstads nattliv. Har vi riktigt tur kanske vi kan sluta i ett drinkbord med Chippens mega kändis till brorsa.
 
Våra grannar från whatstone har inte nämnts överdrivet mycket här i bloggen och detta verkar ha gjort dem lite irriterade. De har nämligen valt att signa min egna bror på ett try out kontrakt. Detta måste jag fördömma det är lågt gjort av dom. Söker svageheter i vårat lag och ser en möjlighet att få gratis inside information från BRS väggar. Jag har givetvis satt munkavel på junior men Frädde, Kricke och Macke kan pressa ur information ur även den säkraste källa. Som sagt fördömmer jag detta men förstår samtidigt att i krig och kärlek är allt tillåtet. Så Wettern får en golfapplåd från Bloggen.
 
Idag har vi tagit lite läckra bilder till kommande matchblad. Vi har fått se de mest sexiga posér framför kameran och jag kan tänka mig att det kommer vattnas på läktaren i första hemmamatchen. Snyggast var i tur och ordning undertecknad sen kom inget, sen kom inget, sen kom inget och sen kom resten av laget. Slem och Krille är inte med på listan över snyggast på kort eftersom de är för snygga för skalan och står därför över det hela.
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela