blackriversharks

En blogg om Hockeylaget BRS och dess spelare. Det händer de mest otroliga saker i det laget och det vill ingen missa att läsa om.

Döcka har svaren på allt

Publicerad 2010-09-30 13:58:42 i Allmänt,

Eftersom ett företags framtid mer eller mindre vilar på mina axlar så kan jag inte träna varje vecka utan kan bara träna varannan därför så har jag inte jätte koll på vad som händer och sker på träningarna. Men igår så ringde jag hemliga Qvarna när jag slutat och frågade helt enkelt om det var några som skulle upp på ett så kallat möte i McDonalds innandömen.  Givetvis så var det ett antal som skulle dit så jag tog styre mot Mjölbys stolthet. Väl där så upptäcker jag att bröderna Karlsson givetvis är där Graflund hade hittat dit han med, två av de fyra snillena var där Czigler och Qvarfordt, Nokke hade tittat dit han med och sen så hade vi även fått besök av en stjärna, en frälsare, en räddare i nöden Linus Frälsaren Karlsson.

 

Karlsson hade varit och spelat match för Mjölby Hockey och tyvärr åkte de på ännu en förlust trots att de var värda med denna gång. Det går givetvis inte att lasta Frälsaren för då han inte gjorde mer än några byten. Men hur som helst så hade han givetvis massor att säga precis som vanligt, han visste till och med vad vi andra skulle säga innan vi ens sagt det. Givetvis så hade han fel de flesta av gångerna och hans orutin på mötena lyste verkligen igenom. För att det ska gå bättre för honom på kommande möten måste han lugna ner sig och låta andra berätta saker för honom inte veta allt vi kommer säga. Då kommer det gå mycket mycket bättre för honom på framtida möten.

 

Jag tycker förövrigt att McDonalds borde använda Döcka som modell i nästa reklam. Döcka kan allt om McDonalds det kan ingen säga något om, han vet precis hur han ska beställa för att få precis som han vill ha och få vänta så lite som möjligt. Han kan även skapa egna hamburgare som skulle kunna gynna McDonalds mycket i framtiden. Han har helt enkelt ett fruktansvärt kunnande om allt som till McDonalds. Så sätt honom i en reklamfilm och låt honom bli erat ansikte utåt eller gör honom till eran talesperson för det är ingen som kommer kunna säga emot Döcka för han har aldrig fel. Framförallt inte om McDonalds.

 

Hemliga Qvarna tycker om gurkan på hamburgaren. Sjukt.

 

Ryktet har även nått mig att Kalle var glödhet på träningen igår och hängde dit två kassar han ser glödhet ut och är skönt att ha med sig in i säsongen. Han har verkligen kommit rätt med Krille och Jakob och gör sitt jobb i det tysta. Jag vet inte om ordförande Almgren var med på träningen igår men vare sig han var med eller inte så sluta det med att han gjorde lika många mål som vanligt, alltså inga. Han är ingen målspruta vår ordförande men han är bra på annat, t ex är han grym på att vara väldigt snygg och fräsch många frågar sig hur han gör man jag kan inte svara på det tyvärr. Jag har inte sett någon som är lika snygg och fräsch som honom. Om någon vet hur han gör skicka tips vi är många som vill veta hans hemlighet.

 

Han ville inte säga något med det märktes tydligt på Nokke igår att han saknar Pet och jag förstår honom jag saknar honom med. Nokke ville inte prata om det och jag ville inte ta upp det men det syntes. Men vi ska hjälpa dig Nokke så mycket vi bara kan för att underlätta smärta. Vi finns här för dig Nokke.

 

Marcus Nilsson fick inget kontrakt med Devils. Jag tycker ordförande ska ta och ringa till honom där är precis den forwardstypen vi behöver och kan Wettern ha en spelare på artiskontrakt så borde vi med kunna ha det.

 

Ha det king tjingeling

Kommentarer

Postat av: Almgren

Publicerad 2010-09-30 16:23:16

Måste försvara mig den här gången. Jag gjorde mål igår faktiskt ;)

Postat av: videonämnden

Publicerad 2010-09-30 17:31:12

Tyvärr David så har vi granskat ditt mål du gjorde på träningen 2009-03-29 ca 22:30 och kommit fram till att målet inte är godkänt. Offside i målgården. Vi önskar dig all lycka i framtiden med att att hitta nätet bakom alla sveriges målvakter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela