blackriversharks

En blogg om Hockeylaget BRS och dess spelare. Det händer de mest otroliga saker i det laget och det vill ingen missa att läsa om.

Ölen flödar

Publicerad 2010-09-25 19:08:46 i Allmänt,

Nu rullar vi vidare från Lenhovdas ishall, matchen är inte mycket att prata om vi fick mun full helt enkelt. Vi vart totalt överkörd och hade inte mycket alls att säga till om.  Det är min blogg och jag bestämmer vad som skrivs men idag måste jag skriva att jag var fruktansvärt dålig. Men nu någon timme efter matchen så har jag och resten av laget redan glömt bort att vi ens spelat match och nu är det bara alkohol som gäller. Det är inte en torr strupe eller förresten Runken kör så han dricker inte än. Det är inget annat all in som gäller, totalt ned supande är tanken, det låter omoget men vi är inte ens i närheten av hem kommunen så vi ska vara så omogna vi bara kan och jag kan vara jävligt omogen.

 

Enligt rykten så är det nyöppning av en krog nere i Ronneby och vi ska storma stället med buller och brak, stöka stöka stöka är tankegångarna.

 

Vi ska snart starta Kalles frågesport och stämningen blir bara högre och högre. Det är house i lurarna och Pet har gjort ett bra jobb med micken men nu tar Kalle över. Nere i Ronneby väntar ett vandrarhem stackarna vet inte vad dom ger sig in på, vi har ju bröderna Karlsson med oss. Det kommer bli en kraftig renovering för dom de följande månaderna.

 

Nokke har fått igång hand rörelserna så vi ser redan nu att någon kommer att vara kung på dansgolvet ikväll. Och som alla vet är Nokke en dans ikon så det kommer inte vara många torra trosor i Ronneby efter att flickorna sett Nokkes moves.

 

De kloka spelarna i laget tog en påse la sina öl i den och fyllde den senare med öl och hur nu kalla öl. Så bloggen sitter med kalla öl och är fruktansvärt nöjd med det skrattar åt alla andra. Alla spelare i laget som missar det här tycker jag synd om för nu är det fullt ös medvetslös och vi kommer ha fruktansvärt kul.

 

Förhoppningsvis så ligger boendet nära staden och ute ställen för Linda Carlswärd kan inte köra ikväll, eller kan och kan hon kanske inte vill köra hela vägen det är en bit ner hit.

 

Raka vägen in i kaklet nu ingen backar alla framåt. Ronneby kommer aldrig glömma natten när Brs drog ut över staden.

Slem laddar påväg till match.

Krille laddar inför Brs fest.

 

Ha det king tjingeling

 

 

Kommentarer

Postat av: gött

Publicerad 2010-09-25 23:22:02

rolig läsning som vanligt vill ha mera. hälsa linda haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela